10 Şubat 2013 Pazar

Piranha Ultra Tab 7.0 Tablet Kutu Açılımı ve İnceleme


Kızıma dönem başında söz verdiğim üzere , karnesinin çok iyi olması (tüm notları 5) sebebiyle bir tablet aldım.

Cihaz öğlen elime geçti. Hediye paketi ve özel not yazılmasını talep etmiştim  hepsi yerine gelmişti. Ürünü aldığım www.ucuzcity.com 'a teşekkür ediyorum.



Üstüne ürün köpüklü naylon ile sarılmış , hasar riski minumuma indirilmiş. Ucuzcity.com'a titiz davranışları , telefonla her aradığımda verdikleri net bilgiler sebebiyle teşekkür ediyorum.

Ürünün kutusu da sağlam , ürünün taşınma sırasında hasarlanmasını önleyecek düzeyde.

Kutu ön yüzü :


Kutu arka yüzü :


Ve kutu açılım videosu :)



Bu da cihaz :



Genel olarak :

Cihaz çok şık duruyor. Alınma amacına uygun , fiyat performans oranı iyi. Bluetooth da olsaymış on numara olurmuş.
Birçok uygulama yüklü olarak geliyor. Tablet'in Türkçe açılıyor olması çok iyi , Çin'ce'den Türkçe'ye çevirmek için uğraşmaya gerek yok :)
İşlem hızı gayet iyi , yüklü uygulamaları hızlıca açıyor. PC'den  video klipler ve şarkılar yükledim. Ses biraz düşük çıkıyor , kulaklık kullanmak lazım (kutu içeriğinde standart olması gerekirdi diye düşünüyorum).
Cihaz %65 pil ile açıldı. Oyun , video izleme , ayalar vs ile uğraşalım derken 3.5 saat kadar gitti. İnternet bağlantısı ve daha detaylı oyunlar oynandığında süre düşecektir.
Cihazın reset tuşu var.
Fotoğraf kalitesi çok yüksek değil.
Arka taraftan cihazı tutarken ekranın ortasına yakın sağ tarafında hafif bir dalgalanma oluyor. Ama cihazı kenarlarından tutunca bu sorunla karşılaşmıyorsunuz.
3G'de ara ara kesilmeler yaşanıyor ama Wi-Fi bağlantısı iyi.

Piranha destek'ten yardım alabilmek için www.piranha.com.tr adresinden kayıt olup , http://www.piranha.com.tr/member_plus.php sayfasından mesajlarınızı iletebilirsiniz.

Donanımhaber forum'da ki konu başlığını da buradan takip edebilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder