18 Mart 2012 Pazar

Derbent ile tanışmamız 18.03.2012

Neredeyse 1 yıldır balığa gidememiş birisi nasıl hissederse öyle hissediyordum bu öğlene kadar. Her ne kadar sabah suyunu kaçırsam ve tam teçhizat ile gidemesem de Samsun'a taşındıktan sonra ilk defa sıkça methini duyduğum Derbent ile tanışmak bugüne nasip oldu.

Dün alabalık için 3 yeni kaşık (mepps) ve hamur aldım , yeni öğrendiğim malzemecimden. Malzemecimden diyorum çünkü 2-3 kişi aynı yeri önerdi ve artık orası benim de mekanım...

Bu sabah erkenden göl kenarında olma hayalim sabah 5'te duyduğum bir cümle ile imkansız hale gelince , yine moralim sıfırlanmıştı. Daha sonra sorunu çözdüm , öğlen yemeğinden sonra ver elini Bafra.... Derbent'e gidiyordum işte nihayet. Yaklaşık 70km'lik kısa bir yolculuktan sonra işte karşımdaydı Derbent.
14:00 gibi Kolay'a vardım ve daha ileriye gidemeden kendimi biran gölün kenarında buldum :) İlk gördüğüm müsait yere daldım resmen , o kadar özlemişim vesselam.

Hemen 9 numara bir iğne ile şamandıralı takım hazırlayıp attım suya...Ne güzelmiş o şamandıranın hareketlerini takip etmek , nerdeyse unutuyormuşum Valla :)

Daha sonra 2 numara (gerçi biz bu iğneleri karagöz'de kullanıyorduk ama neyse) chino ile değiştirdim iğneyi. Vuracaksa büyük balık vursun değil mi? :)

Ama tek bir vuruş bile alamadım. Yemliyi bırakıp at-çek'e döndüm. 7-8 kaşık ve sahte denedim ama bir ufak vuruş haricinde (belki de zemin de bir yere takıldı) bir vuruş almayınca 16:30 gibi avlaktan ayrıldım.

Ben geldiğimde 2 abi toplamda 5 küçük balık almışlardı. 16:00 gibi kayalıkların olduğu bölümde ki bir abi iri bir balık yakaladı , etraf şenlendi ama tamamen kıyılayamadan kaçırdı.

Balıksız bir gündü ama Derbent ile tanışmış olmak , 2.5 saatte olsa işin stresinden biraz uzak kalabilmek çok güzeldi.








2 yorum:

  1. Blog yöneticilerini tek tek tebrik ediyorum çok güzel bir blog oluşturmuşsunuz Samsung servis olarak sizleri tebrik ediyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim , çok vakit ayıramadığım için üzgünüm aslında.

    YanıtlaSil